Aquest dijous hi vam ser: Assum Bahon, Joan Chica, Jordi Gallofré, Josu Riezu, Montserrat Sans, Lluís Tortajada i Xavier M.Galiana,
Fitxa tècnica:
Cordes 60 + 80,16 mosquetons, dues xapes de Spit, 1 cinta plana i un mosquetó sense assegurança per a un desviador

Situació:
El Dijous dia 4 de Juny un Grup de dissidents (Assum, Joan, Jordi G., Josu, Lluís, Montse i jo mateix, xmGaliana) com no ens anava bé arribar tard a Barcelona decidim aprofitar que encara no havien entrat les altes temperatures i que potser els nivells d'oxigen es mantindrien acceptables per a intentar fer cota -104m. En un clàssic de "les Muntanyes del Ordal". La coneguda cavitat,Avenc de Font i Sagué o Avenc de l'Arcada Gran.
Quedem a les 08:00 h. a la benzinera del Port del Ordal, on els mes matiners aprofitem per a esmorzar i fer un cafè, un cop tots reunits, reunifiquem cotxes a fi de no col·lapsar el punt d'aparcament i partim cap a allà.
Una vegada aparcats, ens equipem, preparem els petates: 1 Peça de 60 m. 1 peça de 80 m. 16 mosquetons, dues xapes de Spit, 1 cinta plana i un mosquetó sense assegurança per a un desviador.
En un curt passeig d'aproximació (pàrquing del Avenc dels Esquirols fins a l'arcada gran).
Ens plantem en la boca i iniciem el descens en poc temps estem en la base del gran pou perquè en Jordi ha decidit anar per feina i posar pocs fraccionaments, (a la pujada alguns ho pagarem)
En cota -104 m. les lectures d'oxigen sense ser les mes òptimes, no eren dolentes, 18'2% d'O².
A la pujada tots notem que ens costa alguna cosa mes de l'habitual remuntar el pou a partir del segon fraccionament en ordre de pujada, ja a l'exterior en comprovar el percentatge mínim d'oxigen en el mesurador veiem que aquest marca un nivell de 17'6% d'O².
Al final potser no estem en tan baixa forma com hem pensat tots i cadascun de nosaltres pujant el pou i ara entenem la suada que ens hem pegat tots en fer-ho.
Sense mes conseqüències, ens dirigim als cotxes ens canviem i acabem amb un aperitiu en el Bar del Port del Ordal.

























