Avenc del Pèlec - cova Bonica ⚠ ⚒

Aquesta sortida és publicada al Espeleobloc en el següents enllaços, però es van perdre les imatges.
Insereixo les imatges que tinc d'aquesta sortida, encara que desordenades i descontextualitzades.

Avenc del Pèlec *** Les imatges s'han perdut ***
La cova Bonica *** Les imatges s'han perdut ***

Aquest dijous hi vam anar: Dolors Boter, Tere Hernàndez,Jaume Julià,  Miquel Nebot, Jordi Perera, Toni Robert, Antoni Torra i "Víctor"





































 

 

 

icona feedback Contacte
icona galeta Legal
icona sindicacio rss
icona sindicacio espeleoíndex
icona link estàdistica Estàdistiques

Últims atacs contra el servidor

Hora IP País
07:26:13116.179.37.52China
07:26:13116.179.37.228China
07:26:13116.179.37.201China
07:26:13116.179.37.144China
07:26:13116.179.37.5China
07:26:13116.179.37.229China
07:26:15116.179.37.252China
07:26:16116.179.37.84China
07:26:16116.179.37.171China
07:26:16116.179.37.125China

Modificació del tema "Danland" basat en els treballs de Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspirats per Maksimer