Primeres exploracions de les Balmes d'Urús

Imatge de portada del article

Participants: Dolors, Toni, Úrsula i Jordi

Sortint d´en Gorner vam anar a dormir a casa la Dolors i en Toni a Puigcerdà.
A l´endemà volíem anar a fer la Fou de Bor, però en Toni s'havia va lesionar a en Gorner i al final vam
anar a buscar noves cavitats.

Si vols comentar res....


(L'adreça no es mostrarà públicament)

Per culpa del "SPAM" aquest comentari NO es publicarà fins que no sigui revisat
This comment will NOT be published automatically, will be pending approval.
Этот комментарий не будет публиковаться автоматически в ожидании утверждения.
Почему российские спамеры так заинтересованы в комментариях? ? ? ?
icona feedback Contacte
icona galeta Legal
icona sindicacio rss
icona sindicacio espeleoíndex
icona link estàdistica Estàdistiques

Últims atacs contra el servidor

Hora IP País
00:12:17116.179.37.56China
00:12:17116.179.37.73China
00:12:4391.144.158.62Russia
00:20:3545.178.227.0Brazil
00:28:59220.181.108.112China
00:29:03116.179.37.119China
00:29:03116.179.37.240China
00:37:17177.174.16.55Brazil
00:37:42220.181.108.159China
00:41:5745.82.109.136Finland

Modificació del tema "Danland" basat en els treballs de Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspirats per Maksimer