Aquest dijous hi anarem: Dolors Boter, Pere Cantons, Francesc Mas, Mari Oliveras, Pere Palau, Toni Robert, Lluís Tortajada i Jordi Perera
Fitxa tècnica:
No hi ha cap instal·lació, vam baixar pels pins i vam utilitzar 1 x 30, una cinta llarga i un parell de mosquetons.
Topo

Situació:
Vam arribar als prats sense cap novetat

I mentre ens canviavem i anavem xerrant.

Em Francesc ja era a l'avenc, i tot i que ell no tenia intenció de baixar-hi, car feia molts pocs dies que hi havia estat, va anar a fer l'instal·lació al seu criteri.

El següent en arribar-hi fou en Pere Palau.






La resta ens ho preníem amb més calma.




En Palau baixa.



M'hi poso jo...., ostres! no duc l'Stop, me'l col·loco malament enganxant la baga d'ancoratge.

I en penjar-me de la instal·lació em quedo enganxat, tinc que utilitzar el Croll i re-col·locar-ho tot correctament.

Ara l'hi toca a en Pere

Mentrestant en Palau va fent fotos.





En Pere no baixa.... que passa?

Ell també ha patit algun contratemps.
Un mosquetó de fré ha volgut fer un "menage a trois" amb el Croll i el rapelador.
Amb una mica d'ajuda dels companys de dalt solucionen el problema.






En Lluís sense cap problema.






I per acabar en Toni, tots els qui havien de baixar ja ho han fet.












A l'exterior feia força fred, uns 6º, l'avenc és prou ample, sense cap estretor i molt poc recorregut, però tot i així el nivell d'oxigen al fons de tot va ser d'un 18,1%





I comencem a sortir.









De tornada parem per cercar la boca de la Bòfia del Portet, on volem anar-hi properament.




I després ens acostem als magatzems de trumfes.


I tornant vam parar-nos per fotografiar, de lluny, Les Cordes.
Les Cordes és una gran balma de 60 metres de llargària de 5 de fondària amb una construcció per al bestiar i una altre de pedra seca amb sostre de fusta, un carro i petits camps esglaonats.
El seu nom es deu a les formacions calcàries formades al sostre.


Dinem a Odén, a ca l'Agustí.










