Slide1_950x355 Slide2_950x355 Slide3_950x355 Slide4_950x355

Avenc de la Bardissa

Aquesta vegada hi varem anar: Dolors Boter, Lluisa Cano, Pere Cantons, Joan Culell, Jaume Julià, Mari Oliveras, Toni Robert, Antoni Torra, "Vìctor", Manuel Vizuete, Duna i Jordi Perera.

Fitxa de la cavitat a l'Espeleoíndex

Fitxa tècnica:
Vam utilitzar una corda de 28 i 5 mosquetons.
L'avenc tè spits parabolts i químics, nosaltres sols vam utilitzar els químics.
Cal destacar el risc de caiguda de pedres.

Manduca.

Com fem normalment quan anem per aquesta zona: L'esmorzar a Cal Doctor, a les Casetes d'en Muntaner i el dinar al restaurant del Port de l'Ordal, a la Benzinera del Lledoner.

Aproximació

Anant per la N340 en el tram que hi ha des del Lledoner cap a l'Ordal en desviarem per una pista que surt a la dreta, parant compte amb un esglaó que fa l'asfalt. La pista baixa cap a la llera de la riera i ja podem deixar el cotxe on ens vagi bé.

Track cotxe.

Vam canviar-nos al cotxe i ens vam enfilar cap a l'avenc. hom ens havia explicat que el camí era evident i estava ben marcat, amb això al cap vam anar buscant un corriol que ens hi portés. El cert és que de corriols i fites n'hi ha per tot arreu, sols falta endevinar quines son les que ens van bé. Vam anar per el que semblava més còmode i anàvem agafant trencalls seguint el GPS. Al mapa és veu a l'esquerra per on vam pujar, i a la dreta i més pel dret per on vam baixar.

Track caminar

No vam trigar gaire fins arribar a la boca de l'avenc.

Algunes de les pedres que fan cua, pacientment, per caure forat avall.

I mentre els primers van passant, ....

La resta s'ho mira i critica.

Etiquetes:

Afegeix un nou comentari

Aquest comentari no es publicarà automàticament si no que quedarà pendent d'aprovació, el motiu son els robots que publiquen "SPAM"
CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar si vostè és o no una persona real i impedir l'enviament automatitzat de missatges brossa.

Totes les fotografies son de lliure disposició, tot i que agrairíem que esmentéssiu la seva procedència.
Si necessiteu alguna fotografia amb més qualitat, la podeu demanar utilitzant els formularis de comentaris.

Totes les imatges de mapes que utilitzem, son del web del Servei Cartogràfic i Geològic de Catalunya.